Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 19, 2008
Image Size
1.3 MB
Resolution
2510×3290
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
91,645 (15 today)
Favourites
312 (who?)
Comments
123
Downloads
5,798 (1 today)
×
Ino and Sakura's Feet by Sasori711 Ino and Sakura's Feet by Sasori711
Ino and Sakura's Feet.
Add a Comment:
 
:icondergamer:
DerGamer Featured By Owner Nov 18, 2014
lick Sakura's feet Ino :D (Big Grin) 
Reply
:iconzoroarklover123:
Zoroarklover123 Featured By Owner Mar 7, 2014  Student Artist
lol
Reply
:iconcaosafado:
caosafado Featured By Owner Nov 4, 2013
I found it very exciting, Ino ready to lick the feet of her rival Sakura! * c *
Reply
:iconavdsouza:
avdsouza Featured By Owner Dec 19, 2012
kkkk
Reply
:iconangle12of13death14:
angle12of13death14 Featured By Owner May 24, 2011
i dont get it why do they go for the feet
Reply
:iconimtheonenexttome:
ImTheOneNextToMe Featured By Owner Jan 30, 2011   Traditional Artist
lol
Reply
:iconisakura93:
isakura93 Featured By Owner Dec 3, 2010
nice
Reply
:iconnejiskitten:
NejisKitten Featured By Owner Oct 15, 2010   Digital Artist
you did a amazing job on her feet they look real! you should be proud of those soles
Reply
:iconispeakthetruth1000:
ispeakthetruth1000 Featured By Owner Sep 29, 2010
i like it alone or lesbian for real life or drawn u know stuff CHECK OUT THIS PIC!!!!! :D------>
Reply
:iconsnowbunnytyme:
snowbunnytyme Featured By Owner Jul 19, 2010
okay????
Reply
:iconkiyo78:
kiyo78 Featured By Owner Jul 19, 2010
awesome!
Reply
:iconsaicrit:
saicrit Featured By Owner Jul 16, 2010
Why do you people look at this, if you hate it so much? It's not like somebody forced you to go here.
Reply
:iconpsycho333:
Psycho333 Featured By Owner May 3, 2010
Awsome awsome work here =D
Reply
:iconalienova:
alienova Featured By Owner Apr 13, 2010
This is awesome, I really like it!
Reply
:iconedhanna:
edhanna Featured By Owner Dec 26, 2009
That´s good. Her navel is cute. It´s cute that you draw her with free bellybutton.
Reply
:iconscar-girl:
Scar-Girl Featured By Owner Apr 5, 2009  Hobbyist Traditional Artist
*twitch* s-so wrong...*twitch* (Die's of being grossed out)b-but your drawing skill's are good...
Reply
:iconsasori711:
Sasori711 Featured By Owner Apr 5, 2009
lol thnx i think
Reply
:iconscar-girl:
Scar-Girl Featured By Owner Apr 6, 2009  Hobbyist Traditional Artist
LOL! ur welcome!!![link]
Reply
:iconshukakugaara3:
ShukakuGaara3 Featured By Owner Feb 25, 2009
Beautiful work. Sakura-chans soles look so savory.
Reply
:iconomicron91:
Omicron91 Featured By Owner Feb 3, 2009
How does this have 71 Favorites!?
Reply
:iconsasori711:
Sasori711 Featured By Owner Feb 3, 2009
no idea, evidently they like it.
Reply
:iconcougarsforjesus:
cougarsforJesus Featured By Owner Dec 19, 2008
wow!... hahahaha... hilarious pic! i didn't know that Ino had a foot fetish... :nod:
Reply
:iconwargreymon77:
WarGreymon77 Featured By Owner Oct 1, 2008
Forget the first three comments. This is hot.
Reply
:iconsasori711:
Sasori711 Featured By Owner Oct 1, 2008
lol alright and Ty =).
Reply
:iconericdee24:
ericdee24 Featured By Owner Aug 9, 2008
I love your artwork.
Reply
:iconsasori711:
Sasori711 Featured By Owner Aug 9, 2008
ty =).
Reply
:iconericdee24:
ericdee24 Featured By Owner Aug 9, 2008
no problem. Here's a link to a picture I made based on a story I did earlier.[link]
Reply
:iconwieweet:
wieweet Featured By Owner Jul 24, 2008
great work :D
Reply
:iconsasori711:
Sasori711 Featured By Owner Jul 24, 2008
ty =).
Reply
:iconkillalot2k:
killalot2k Featured By Owner Jun 20, 2008  Hobbyist Artist
sexy girl on girl foot licking nice.
Reply
:iconlemange:
Lemange Featured By Owner Jun 19, 2008  Student Digital Artist
0_= *eye twitch* WTF . . .gross
Reply
:iconbubblesishot46853:
bubblesishot46853 Featured By Owner May 17, 2010
Hey, Lemange: Kiss off!

(quote from Yu-Gi-Oh! The Other Abridged Movie)
Reply
:iconlemange:
Lemange Featured By Owner May 19, 2010  Student Digital Artist
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
0_0...

what the hell are you talking about dude look at the date of the comment >.> it was like in 2008... its 2010 where im at.. soo yeah kinda late
Reply
:iconbubblesishot46853:
bubblesishot46853 Featured By Owner May 20, 2010
Well, that's a way of life. It's pathetic to see that nearly no one can actually respect other people's art.
Reply
:iconlemange:
Lemange Featured By Owner May 21, 2010  Student Digital Artist
....... you're an idiot you know that...

and again that was like 2 years ago and i dont give to shi- wait no let me correct my self I don't give 2 flying Fu*ks what people draw plus i do remember talking to the guy a couple of times me and him were cool we laughed about it >.>

either way I really dont care

you can talk sh*t all you want that wont do anything
Reply
:iconbubblesishot46853:
bubblesishot46853 Featured By Owner May 22, 2010
Yeah. I know I'm an idiot. *chuckle*

I know it was 2 yrs, but I would give two flying f*cks what some people draw, so there.

You don't have to care, it's not like 2012 will happen immediately if you didn't.

I love talking shit, and if I talk a lot of shit, it could change the world as we know it. So, yeah.
Reply
:iconhowdeeeee55:
howdeeeee55 Featured By Owner Apr 13, 2011
i think your art is good :)
Reply
:iconbubblesishot46853:
bubblesishot46853 Featured By Owner Apr 13, 2011
R-r-r-REALLY?!?
Reply
:iconlemange:
Lemange Featured By Owner May 22, 2010  Student Digital Artist
seriously you're like a gay person that takes it to far and i mean like ya know the gay ones that intentionally make it a big deal their gay instead of just being a person ya know (love gay men btw)but in this case its just about .... Uhhhh.ok i don't have any clue what your main focus in this is but its stupid and you're taking it to far >.>

and how the hell do you know what my take on the whole situation is, what if think on it see you might be just talking shit just to start and internet fight for not good reason

And how do u know if my opinion changed during the course of 2 years see it's people like you that fuck up the world and talking shit without actually knowing all the info about the situation it doesn't change the world for the better it causes wars and killz dumbass >.>

see you wanna kill the world along with a good amount of my brain cells with your idiocy
Reply
:iconbubblesishot46853:
bubblesishot46853 Featured By Owner May 22, 2010
I'm like a gay person, but I'm not. just wanted to clear that up.

I know your take on the situation. I know almost everything in the world.

Again, proof I know almost everything, I also know your opinion.

I'm not gonna kill, the world, but I can kill you with my idiocy! Idiot powers, go!
Reply
(1 Reply)
:iconmatch25:
Match25 Featured By Owner Jun 19, 2008
dont fav lesbein foot fetish but still great work nonetheless; would love to see single sole shots if possible
Reply
:iconnovathefallen:
NovaTheFallen Featured By Owner Jun 19, 2008
creepy lesbian feet fettish.
Reply
Add a Comment: